Маркетинг “Білий налив”
🌭Постійний:
- Музичний супровід: сучасні українські/американські виконавці, поп-рок, інді-поп
- Аромамаркетинг: зелене яблуко та дуб/різдвяний глінтвейн
- Сервіс від працівників, швидкість видачі, влучні жарти, атмосфера френдлі
- Додаткові продажі: пропозиція гостю дозамовити випити чи поїсти, взяти з собою чи на подарунок авоську.
- Прорекламувати доставку: сети хотдогів та пончиків, дюжина устриць, авоська з сидру та пляшки наливки “Яблучний пиріг”
- Запрошення на ранкову фильтр-каву: чорну чи з молоком ( коров’яче, мигдальне, кокосове) з пончиком з яблуком та корицею
🌭Перемінний:
- Діджей вечірка кожної п’ятниці та суботи з сучасною українською/американською музикою, можливі тематичні вечірки типу “Ретро-паті 80-х”, “Roaring Twenties”, “Summer Hollydays” з залученням VR ефектів, go-go dancers, стендап-коміків. Анонс та комунікація з гостями через соцмережі, сайт та пуш-сповіщення для зареєстрованих користувачів
- Промо акції, безпрограшні лотореї, напій/страва за чек-ін до свят та визначних дат
🌭Внутрішній:
- Меню страв и напоїв на бочках з цінами
- Меню на вхідній групі та в прикасовій зоні
- Наклейки с QR кодом з посиланням на меню з сайту gfm.borysov.ua/biliynalyv, наклеєні на столах, бочках, серветницях
🌭Зовнішній:
- Меню з цінами та фото страв і напоїв і способами оплати на сайті чи в закладі через сайт gfm.borysov.ua/biliynalyv
- ТікТок сторінка “Білий налив” для розміщення інформації, фото- та відео контенту, меню на цін страв та напоїв, а також для чекінів гостями закладу з можливістю трансляції контенту, який знімають та публікують гості з відміткою даної сторінки та можливістю репостів цього контенту в сторіс сторінки закладу
- Інстаграм сторінка “Білий налив” для розміщення інформації, фото- та відео контенту, меню на цін страв та напоїв, а також для чекінів гостями закладу з можливістю трансляції контенту, який знімають та публікують гості з відміткою даної сторінки та можливістю репостів цього контенту в сторіс сторінки закладу
- Реєстрація геопозиції на Гугл картах дозволяє створити доступну та інформативну онлайн-присутність, що полегшує знаходження та взаємодію з клієнтами, дає можливість працювати з відгуками та підтримувати лояльність гостей
🍾Стратегія оновлення внутрішньога маркетингу формату Білий налив:
- Введення та додавання однієї сезонної позиції хотдогу, сидра, наливки – 1 раз в 3 місяці ( 4 рази на рік)
- Зміна саундтреку с актуальною модною музикою – 1 раз в 3 місяці ( 4 рази на рік)
- Зміна запаху аромамаркетинга в заведении – 1 раз в півроку
- Подарунок сидр чи наливка за чекін на День відкриття, День народженя закладу, День Яблука, Різдво, Новий рік, 14 лютого Валентайн’с дей
🍾Стратегія оновлення зовнішнього маркетингу формату Білий налив:
- Оновлення меню на сайті gfm.borysov.ua/biliynalyv, подарунків за чекін, анонси вечірок, запрошення на ранкову каву с пончиками, сповіщення аудиторії, яка зареєстувалась на сайті – , щоденно ,раз в тиждень, раз в місяць, раз в три месяці
- Оновлення меню на Інстаграмм та ТікТок сторінках закладу, подарунків за чекін, анонси вечірок, запрошення на ранкову каву с пончиками
- Пропозиція замовити доставку авоськи з пляшкою сидру та наливки, пончик бокса, хотдог бокса, плато устриць додому чи в офіс, сповіщення аудиторії, яка зареєстувалась на сайті – , щоденно ,раз в тиждень, раз в місяць, раз в три месяці