Програма адаптації нових кур’єрів
Алгоритм адаптації
Оформлення документів
До початку робочої зміни нового кур’єра, приготуйте всі необхідні документи для підписання. Ознайомлення та підписання документів з кур’єром проводить виключно логист сервісу доставки! , час проведення – 10 хвилин.
Новий співробітник, який вийшов на стажування (або відразу приступає до роботи), перед початком роботи, зобов’язаний надати наступний пакет документів:
Паспорт або ID-карта та Витяг з держреєстру про місце реєстрації
Ідентифікаційний номер
Водійське посвідчення
З усіх наданих документів зніміть ксерокопію для формування особової справи.
Надайте новому співробітнику документи для ознайомлення та підписання (обов’язково у вашій присутності):
Посадову інструкцію
Дисциплінарну політику
Договір про матеріальну відповідальність
Підпишіть з працівником Лист ознайомлення
Передайте усі підписані документи для формування особистої справи.
Увага! Якщо кур’єр не предоставив будь-які обов’язкові документи або відмовляється підписувати будь-який з зазначених вище документів – ми не допускаємо співробітника до роботи у компанії.
Далі перейдіть до орієнтації .
Орієнтація нового кур’єра
Додатково розкажіть кур’єру організаційні моменти в роботі, щоб допомогти йому швидше адаптуватися у компанії. Проводить логист сервісу доставки , час проведення — 30 хвилин.
Розкажіть про принципи складання графіку змін – коли та як кур’єр дізнається свій графік.
Розкажіть про побажання кур’єра щодо графіка – коли та як залишити побажання щодо вихідних та інше.
Розкажіть про принципи обміну змінами між кур’єрами.
Повідомте про додаткові зміни та принципи оплати цих змін.
Розкажіть як повідомити керівника, якщо кур’єр з поважних причин не може вийти на зміну.
Розкажіть як кур’єр повинен закінчувати свою робочу зміну (час прийому останіх заказів для доставки).
Розкажіть як та коли кур’єр отримує заробітну плату (оплата за кожне замовлення).
Розкажіть як та коли кур’єр отримує бонуси за кількість доставлених замовлень (бонуси за виконання цілі по кількості доставленних замовлень за тиждень).
Розкажіть про оплату терміну стажування.
Розкажіть про оплату відпрацьованих понаднормових годин або змін.
Повідомте про інші мотиваційні програми, які діють для кур’єрів у данний час (наприклад, рейтинг кур’єрів та винагорода за отримання найвищої оцінки за місяць).
Розкажіть про компенсації, які надаються кур’єру (в залежності від виду транспорту – вело, мото, авто).
Повідомте як та коли кур’єр повинен надати необхідну інформацію для розрахунку та видачі компенсацій.
Повідомте, що кур’єр у ресторанах компанії може брати безкоштовні напої (кава та чай) під час зміни.
Розкажіть до кого звертатися у ресторані, щоб отримати безкоштовні напої.
Розкажіть в яких саме закладах кур’єр може отримати безкоштовні напої та в якій кількості.
👉 Розкажіть про термін стажування.
👉 Коротко розкажіть про навчальний портал та дистанційне навчання, яке буде проходити кур’єр.
👉 Повідомте до кого новий курєр може звертатися у разі виникнення питать під час дистанційного навчання.
👉 Розкажіть, що навчальний портал буде доступний весь час, поки кур’єр є співробітником компанії (наприклад, щоб скористуватися е-бібліотекою компанії).
👉 Розкажіть коли кур’єр отримає термосумку для замовлень (або видайте відразу).
👉 Розкажіть умови роботи з термосумкою (вартість сумки та умови повернення грошей у разі звільнення).
👉 Розкажіть про випадки, коли термосумку необхідно замінити. Як та на яких умовах це можна зробити.
Повідомте про необхідність завжди виходити на зміну із зарядженим телефоном.
Повідомте про необхідність обов’язково мати встановлені мессенджери для коммунікації під час роботи.
Розкажіть про чати, які використовуються під час роботи:
📲 чати з логістами
📲 чати для зв’язку з операторами
📲 чати для зв’язку з ресторанами
Розкажіть як відбувається комунікація цілей та завдань на зміну в робочих группах, як та коли кур’єр має ознайомлюватися з інформацією та інше.
Надайте номер телефону керівника та логистів доставки для зв’язку у випадку виникнення питань або проблем.
Підключіть нового кур’єра до необхідних чатів та робочих груп.
Познайомте (представте) у чатах нового співробітника, а також натхненно побажайте успіху та досягнень у роботі – це справить гарне враження на нового працівника та надасть йому ентузіазму!
Зареєструйте нового кур’єра у додатку.
Поясніть перші кроки роботи з додатком (детально роботу з додатком новий співробітник буде вивчати у навчальному модулі пізніше).
Навчання по модулям
Після проведення орієнтації повідомте новому кур’єру про початок навчання . Завантажте працівнику сторінку порталу “Навчання кур’єрів” та розкажіть про самостійне навчання по модулям .
Залиштеся з новим кур’єром на декілька хвилин та впевніться, що працівник зрозумів, як користуватися сторінкою навчального порталу та навігацією в модулях для самостійного навчання. Після цього можете залишити кур’єра навчатися самостійно.
Тестування знань
Після проходження самостійного навчання, проведіть тестування кур’єра по вивченному матеріалу. Тестування – це сертифікація нового працівника для визначення його готовності 🚀до самостійної роботи.
Для проведення тестування відкрийте тест, який кур’єр повинен пройти у вашої присутності.
Умови тестування:30 питань, 20 хвилин, прохідний бал – 80%.