для навчання кур'єрів

Програма адаптації нових кур’єрів

Алгоритм адаптації

Оформлення документів

До початку робочої зміни нового кур’єра, приготуйте всі необхідні документи для підписання. Ознайомлення та підписання документів з кур’єром проводить виключно логист сервісу доставки! 👼час проведення – ⏰ 10 хвилин.

Новий співробітник, який вийшов на стажування (або відразу приступає до роботи), перед початком роботи, зобов’язаний надати наступний пакет документів:

👉 Паспорт або ID-карта та Витяг з держреєстру про місце реєстрації

👉 Ідентифікаційний номер

👉 Водійське посвідчення

З усіх наданих документів зніміть ксерокопію для формування особової справи.

Надайте новому співробітнику документи для ознайомлення та підписання (обов’язково у вашій присутності):

👉 Посадову інструкцію

👉 Дисциплінарну політику

👉 Договір про конфіденційність

👉 Договір про  матеріальну відповідальність

👉 Підпишіть з працівником Лист ознайомлення

Передайте усі підписані документи для формування особистої справи.

Увага!💥 Якщо кур’єр не предоставив будь-які обов’язкові документи або відмовляється підписувати будь-який з зазначених вище документів – ми не допускаємо співробітника до роботи у компанії. 

Далі перейдіть до орієнтації ✈️. 

Орієнтація нового кур’єра

Додатково розкажіть кур’єру організаційні моменти в роботі, щоб допомогти йому швидше адаптуватися у компанії. Проводить логист сервісу доставки 👼, час проведення — ⏰ 30 хвилин

👉 Розкажіть про принципи складання графіку змін – коли та як кур’єр дізнається свій графік. 

👉 Розкажіть про побажання кур’єра щодо графіка – коли та як залишити побажання щодо вихідних та інше. 

👉 Розкажіть про принципи обміну змінами між кур’єрами. 

👉 Повідомте про додаткові зміни та принципи оплати цих змін.

👉 Розкажіть як повідомити керівника, якщо кур’єр з поважних причин не може вийти на зміну. 

👉 Розкажіть як кур’єр повинен закінчувати свою робочу зміну (час прийому останіх заказів для доставки).

 
 

👉 Розкажіть як та коли кур’єр отримує заробітну плату (оплата за кожне замовлення).

👉 Розкажіть як та коли кур’єр отримує бонуси за кількість доставлених замовлень (бонуси за виконання цілі по кількості доставленних замовлень за тиждень).

👉 Розкажіть про оплату терміну стажування.

👉 Розкажіть про оплату відпрацьованих понаднормових годин або змін.

👉 Повідомте про інші мотиваційні програми, які діють для кур’єрів у данний час (наприклад, рейтинг кур’єрів та винагорода за отримання найвищої оцінки за місяць).

👉 Розкажіть про компенсації, які надаються кур’єру (в залежності від виду транспорту – вело, мото, авто). 

👉 Повідомте як та коли кур’єр повинен надати необхідну інформацію для розрахунку та видачі компенсацій.

👉 Повідомте, що кур’єр у ресторанах компанії може брати безкоштовні напої (кава та чай) під час зміни.

👉 Розкажіть до кого звертатися у ресторані, щоб отримати безкоштовні напої. 

👉 Розкажіть в яких саме закладах кур’єр може отримати безкоштовні напої та в якій кількості. 

👉 Розкажіть про термін стажування. 

👉 Коротко розкажіть про навчальний портал та дистанційне навчання, яке буде проходити кур’єр.

👉 Повідомте до кого новий курєр може звертатися у разі виникнення питать під час дистанційного навчання.

👉 Розкажіть, що навчальний портал буде доступний весь час, поки кур’єр є співробітником компанії (наприклад, щоб скористуватися е-бібліотекою компанії).

👉 Розкажіть коли кур’єр отримає термосумку для замовлень (або видайте відразу). 

👉 Розкажіть умови роботи з термосумкою (вартість сумки та умови повернення грошей у разі звільнення). 

👉 Розкажіть про випадки, коли термосумку необхідно замінити. Як та на яких умовах це можна зробити. 

👉 Повідомте про необхідність завжди виходити на зміну із зарядженим телефоном.

👉 Повідомте про необхідність обов’язково мати встановлені мессенджери для коммунікації під час роботи.

👉 Розкажіть про чати, які використовуються під час роботи:

📲 чати з логістами

📲 чати для зв’язку з операторами

📲 чати для зв’язку з ресторанами

👉 Розкажіть як відбувається комунікація цілей та завдань на зміну в робочих группах, як та коли кур’єр має ознайомлюватися з інформацією та інше. 

👉 Надайте номер телефону керівника та логистів доставки для зв’язку у випадку виникнення питань або проблем.

👉 Підключіть нового кур’єра до необхідних чатів та робочих груп.

👉 Познайомте (представте) у чатах нового співробітника, а також натхненно побажайте успіху та досягнень у роботі – це справить гарне враження на нового працівника та надасть йому ентузіазму!

👉 Зареєструйте нового кур’єра у додатку.

👉 Поясніть перші кроки роботи з додатком (детально роботу з додатком новий співробітник буде вивчати у навчальному модулі пізніше).

Навчання по модулям

Після проведення орієнтації повідомте новому кур’єру про початок навчання 🖥. Завантажте працівнику сторінку порталу ⚡️“Навчання кур’єрів”⚡️ та розкажіть про самостійне навчання по модулям 📲

Залиштеся з новим кур’єром на декілька ⏰ хвилин та впевніться, що працівник зрозумів, як користуватися сторінкою навчального порталу та навігацією в модулях ⬅️➡️ для самостійного навчання. Після цього можете залишити кур’єра навчатися самостійно. 

Тестування знань

Після проходження самостійного навчання, проведіть тестування кур’єра по вивченному матеріалу. Тестування – це сертифікація ✍️ нового працівника для визначення його готовності 🚀до самостійної роботи.

Для проведення тестування відкрийте тест, який кур’єр повинен пройти у вашої присутності.

⚡️Умови тестування:❓30 питань, ⏰ 20 хвилин, прохідний бал ✅ – 80%.

Маєте питання? 

Надішліть повідомлення 

директору з навчання та розвитку.